Keskustelutilaisuus matematiikan opetuksen kehitystehtävästä

Päivämäärä:
20.11.2018 - 17:00

Helsingin Maunulassa sijaitseva Helsingin matematiikkalukio on saanut Opetusministeriöltä valtakunnallisen matematiikan opetuksen kehitystehtävän. Tehtävä kohdistuu matematiikan opetukseen ja matemaattisen kerhotoiminnan kehittämiseen lukiossa ja peruskoulun yläluokilla. Tarkoituksena on kehittää opetusmateriaaleja, lisätä matematiikan harrastusta ja edistää yhteistyötä alan eri toimijoiden välillä.

MAL ry järjestää keskustelutilaisuuden matematiikan opetuksen kehitystehtävästä tiistaina 20.11.2018 klo 17 Ravintola Arthurissa, Vuorikatu 19, Helsinki.

Tilaisuuden ohjelma:

-  Avaus, tilaisuuden taustaa ja tavoitteet, Lasse Paajanen, rehtori, eläk.
   Lasse Paajanen toimii tilaisuuden puheenjohtajana.
   Tilaisuudessa valitaan sihteeri MAL -osallistujista. Osallistujat saavat sähköpostiinsa tehdyn muistion.

-  Matematiikan opetuksen kehitystehtäväprojektin taustaa ja esittely, projektin vetäjä, Helsingin matematiikkalukion linjanjohtaja Ville Tilvis
-  Keskustelua projektin tarpeesta ja tavoitteista
-  Mahdollisista yhteistyömuodoista sopiminen
-  Yhteenveto ja päätössanat

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu, sen ja muiden järjestelyjen takia pyydämme ennakkoilmoittautumiset 13.11.2018 mennessä tämän verkkosivun lomakkeella. Jos lomake ei kohdallasi toimi tai jos joudut perumaan osallistumisesi, ota yhteys sähköpostiosoitteeseen tiedottaja@mal-liitto.fi.

Tervetuloa!
                Lasse Paajanen

TEK Koulutusvaliokunnan MAL-edustaja, rehtori, eläk.

Jakelu ja kutsutut:
TEK: Jari Jokinen ja Pekka Pellinen, OPH: Jorma Kauppinen ja Leo Pahkin, TEK:n koulutusvaliokunta, MAOL:n hallitus, MAL:n matikkatarinoiden neuvottelukunta, MAL:n jäsenet